björnen fiser, björnen fiser, i sitt lugna boooo

HEMMA. Japp. Skönt. Men det har varit trevligt där uppe i Lindefallet!

Jag och Gustaf skulle sova i tält. Efter ett tag stod Gustaf inte ut med alla knott så han gick in i stugan och sov där istället. Jag var kvar själv, lämnad åt mitt öde. Först var jag liiiiite orolig över att en älg skulle tugga sönder förtältet eller att en björn skulle komma och lägga av en stor fjärt och få hela tältet att blåsa iväg, men det gick bra.

Med andra ord, inga hungriga älgar eller gasiga björnar.

Min fasters kille Niclas hade en elcykel som vi fick prova. Och jävlar, vad fort det gick! Det kändes som att jag hade världens bästa kondition. Undrar om de skulle märka att det var en elcykel om man ställde upp i VM i cykling eller något. Kanske ska satsa på det.



Bara för att jag ska bli en sådan där cool person som lägger ut dramatiska bilder på sig själv hela tiden. Jättegammal bild. Konstigt hår.

/ Emelie ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0