dålig bloggare...

Jag har inte bloggat. Av den enkla anledningen att jag inte har haft något att blogga om. Nada.

Idag följde jag och Gustaf med mormor och morfar på bilbingo. Det var... ganska tråkigt. Mest för att det inte hände särskilt mycket alls. Däremot var jag och Gustaf astaggade på att vinna pengar, 1000 spänn för tre rader. Det hade ju inte suttit fel nu när H&Ms höstkatalog har kommit. Men nej. Ingenting. Trist.

Ska sova hos mormor och morfar inatt, imorgon kommer mamma och pappa hem från Tallin. Har bott hemma ensam i två dagar men idag kom jag hit istället.

Kul info. Aaaaaah.

Har inget att blogga om.

Det kallas bloggtorka har jag hört.



En bild som jag skulle gissa är rätt så gammal. På något dop tror jag. Fråga inte ens om minen.



På min födelsedag... eller något.



Dop igen. Samma dop. Yeyyy.

/ Emelie ♥


Kommentarer
Postat av: Sofia

Håller med, du är en dålig bloggare! Det finns faktiskt folk som är beroende av din blogg som måste läsa den minst 5 ggr om dagen. Uppdatera! <3

2010-07-29 @ 03:33:30
URL: http://nossleumas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0