det regnar

Bajsväder nu alltså. Kräks på't.

Jag drömde att mamma sa att det skulle bli jättebra väder igen, sol och bad och yeeeey. Sedan kunde jag inte komma på om jag hade drömt det eller inte, men när jag frågade mamma sa hon att jag måste ha drömt det för det ska inte komma någon värme.

Kul dä.

Ikväll ska jag, Sofia och Moa se Shrek 3 i 3D. Haha, det kommer vara vi och småbarnen, som vanligt då. Så var det ju liksom på Furuvik också. Vi är grymt coola. Både vi och småbarnen. Fast filmen börjar 21:30, då har väl alla små Shrek-fans gått och lagt sig? Eller?



/ Emelie ♥


Kommentarer
Postat av: Sofia

HAHAHAHA, älskar bilden :'D japp, vi och småttingarna kommer det att bli. Men som sagt, vi är vana.

2010-07-29 @ 20:06:03
URL: http://nossleumas.blogg.se/
Postat av: Moa

HAHAHHA älskar bilden <3<3<3 ps. Vi äger! ds.

2010-07-30 @ 00:34:11
URL: http://moagranstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0