kungliga byn

Har spenderat två dagar i Ockelbo. Vi skulle vara kvar tills på fredag, men hur kul är det att sitta ute i skogen när det regnar egentligen? Inte särskilt kul alls faktiskt.

Så nu är jag hemma. Oh yes. Och... ja. Vad händer nu? Ska nog hänga lite med Sofia och Moa tonight. Bio eller något. Shrek 3 kanske, hahaha.

Äh, vi får se.

Förresten var jag smidig nog att glömma min tandborste i stugan. Aaaaah. Jag gör alltid såhär. Glömmer saker på olika ställen. Av nåon anledning är det ofta tandborsten jag glömmer också. En gång var jag till och med så duktig att jag glömde min kudde på ett ställe. Döm mig inte.

Så jag ska snart duscha och sedan ner en snabbis på stan och köpa en ny. Japp.

Bildbomb!









Jag ser er farmor och mormor. Jag ser att ni freakar ut över vinglaset. Det är inte mitt. Det är mammas. Hon kunde inte hålla i kameran och vinglaset samtidigt. Hehe.



Nej, min lillebror är inte Justin Bieber. Men Justin ringde och han vill ha sitt hår tillbaka.

Förlåt Gustaf. Du är söt med det där håret.

/ Emelie ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

>:(

2010-07-30 @ 21:02:53
URL: http://emliah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0