ockelbo

Hemma från stugan nu. Jag har saknat att andas in smutsig stadsluft. Jag blir knäpp av att bara andas in den hälsosamma skogsluften i Ockelbo hela tiden.

Vi var på Leksand Sommarland igår, dä va najs. Jag har lite ont i benen och armarna efter allt hoppande, badande och åka-vattenrutschbanande. Vi åkte Europas längsta fors, 300 meter lång. Det var najsast.

Ikväll blir det sommarkväll med tjejerna igen. Fast det verkar aldrig vara särskilt bra artister där, idag kommer Kalle Moraeus och Patrik Isaksson... jippie.

Förresten har jag råångest inför gymnasiet. Jag vill bara inte. Det känns som att alla andra har NÅGON där. Men nä. Jag ska såklart gå någonting som ingen annan som jag känner vill gå. Så typiskt mig.

/ Emelie ♥

Kommentarer
Postat av: Isak Patriksson

Ja é sååååå praaaaaaaaaaaaaaaaaaa på att synga!!!//Isak

2010-07-14 @ 18:17:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0