to the shores

Idag var jag på stan med mamma. Övertalade henne att köpa en klocka som hon har velat ha hela sommaren men inte har köpt för att den kostar lite mycket. Men övertalarN övertalade henne.

Jag köpte en korthållare och ett linne för 49 kr på Gina. Jättemycket rea nu, det är najs.

Shrek var faktiskt bra. Och på vissa ställen var den så ful att jag skrattade ihjäl mig halvt. Det var någon liten kille som sa "do the rawr". Sjukt fult.



Hahaha. Älskar det.


På vägen till bion var det några gubbar (eller gubbar... 30-40 kanske) som hade svensexa och ville att vi skulle köpa böjda spikar för 1 krona. Hahaha. Om jag hade haft en enkrona hade jag slagit till!

/ Emelie ♥

Kommentarer
Postat av: Moa

hahah den där spikgubben va lite lullig ;) do the rawr <3

2010-07-31 @ 23:20:57
URL: http://moagranstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0