åh(land) min gud

Kom hem från Åland för några timmar sedan. Min kamera gick sönder ungefär tre minuter efter att vi hade gått på bussen på väg till Grisslehamn. BRA JOBBAT. Fast kameran funkade, men objektivet var alldeles fuckat. Och nu när jag kom hem så fixade min mamma det. Hon har en tendens till att kunna fixa varenda liten sak i hela världen endast genom att knäppa med fingrarna. Nej, men hon vickade lite på fokuseringsmojängen som hade fastnat och så VIPS SÅ FUNGERADE DET IGEN. Hon är sjuk.

Så nu fungerar kameran. Däremot har jag inga bilder. Har filmat ganska mycket med mobilen (= inte bästa kvalitén, men det duger), men är alldeles för trött för att kunna fixa något. Jag är så trött att ögonen helst vill strejka helt. Åland var skitkul i alla fall. Så mycket kan jag säga för tillfället.



Hittade en ålandsflagga som kunde fladdra. He he he.

/ Emelie ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0