ensam... typ

Ar helt ensam i lobbyn. Forutom en gubbe som sitter bakom disken och glor. Jag vet inte om han jobbar har eller vad han fyller for uppgift. Han sitter dar i alla fall.

Idag regnade det. Ja, det ar sjukt. Det regnar i princip aldrig i grekland pa sommaren. Men jo. Nar vi ar har, da regnar det som fan.

Men sedan blev det bra vader igen och allt var allmant skitbra igen.

Jag har inte kunnat bada an (mja, ni kan nog rakna ut varfor, om ni har en hjarna), skittrist. Men idag skulle jag doppa benen i barnpoolen. Inte mer an sa, bara svalka lite. Tror ni inte att jag halkar i poolen da? Jo, det ar precis det jag gor. Som det klantiga retard jag ar. Med shorts och allt. Tror ni jag fick skrattanfall da? Tror ni Gustaf fick det? Smidig tjej man ar.

Forresten ar det en av de utvecklingsstorda (eller mongobongosarna) som hummar hela tiden. Helt meningslosa ljud. Samtidigt som han luktar pa sin hand. Han gar liksom runt och later "HHHMMMMMMM... HHHMMMMMMMMMMMMM". Han gar numera under smeknamnet "Hummern".

Nu ska jag ga och var annu coolare an igar.

⁄ Emelie ♥


Kommentarer
Postat av: Sofia

tack, nu fick jag också mig ett skrattanfall! ;D i gävle är det trist, så ni missar inget iallafall.

2010-06-23 @ 23:26:56
URL: http://nossleumas.blogg.se/
Postat av: linn

Haha, emelie som halkar i poolen, skulle viljat sett det ^^ <3

2010-06-26 @ 00:50:06
URL: http://forlinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0