HAHAH

Jag sitter och tittar tillbaka i arkivet i bloggen och hittar en massa kul. Tänk att det kan vara så underhållande såhär mitt i natten.



Bild från november 2009 som jag skrattade åt ett tag. Ful man är.

Här är också från november:



"Jag tittade på den här bilden och upptäckte en mystisk person med roligt hår i bakgrunden. Kanske inte alls viktigt egentligen, men jag bara undrar vem det är. Jag kommer inte ihåg henne. Framför allt var det håret som jag ville visa upp. Det var roligt."

HAH.



När jag hade varit i farmor och farfars stuga i maj förra året tog jag en bild på farmors mobil som hade tejpbitar med telefonnummer på baksidan. Farmor var här igår och jag kan meddela att hon har en ny mobil som är lite smalare, men hon har ändå en post-it-lapp på baksidan! Jajamen.



Dörrarna till vår förra lägenhet. Ja, vi hade två dörrar. Bredvid varandra. Ganska sjukt. Riktigt fula dörrar också. Åh, vad jag INTE saknar den lägenheten. Alla grannarna var pyskade. En kille med ordentliga psykiska problem som samlade matkartonger i fönstret (på slutet hade han ca 30 matkartonger staplade ovanpå varandra), ett par galningar som sprang runt ovanför oss och spelade hög musik och en kedjerökande äckelkråka under oss. Härliga tider.

Jag läste inlägget jag skrev för exakt ett år sedan. Det stod att jag hade varit på K-rauta med mamma. Skumt. Idag gick jag till K-rauta med Malin för att hälsa på Sofia och hennes jordgubbsstånd (ehehe). Jag måste nästan gå till K-rauta 11 juni 2011 också, för att hålla traditionen vid liv liksom.

/ Emelie ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

hon var väl rektor ett litet tag tror ja på björsjöskolan

2010-06-13 @ 16:52:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0