ohohoho

Jag stannade hemma idag...

...nästan. Stannade hemma först för att jag var förkyld, men det blev så tråkigt och jag blev så deprimerad att jag släpade röva till skolan ändå. Fick veta vad vi fick på engelska nationella. ALLA RÄTT PÅ ALLA TRE DELARNA FICK MAN JU SÅKLART, DUH.

Nej, men det fick jag faktiskt. Jag och en annan i nian. Eh. Vad säger man till det resultatet egentligen? Tack? Ehm... fan vad bra jag är. Ja, så säger vi. Jag är bra. Och jag vet en mamma som blev jätteglad. Det är min mamma, ja.

Är lite halvt zombie nu, kom nyss hem från talangshowgrejs på skolan. Jag, Sofia, Moa och Malin gick hem till mig efter skolan, käkade nudlar och sminkade Gustaf med mörkbrun foundation och satte på honom en svart peruk. Sedan filmade vi honom medan han sprang runt och var törstig. Till vår NO-film. Han gjorde ett jättebra jobb, tack Gustaf! Han ska få 50 spänn av mig så fort jag har 50 spänn...

/ Emelie ♥

Kommentarer
Postat av: Mormor

Vi är jättestolta över dig det är otroligt så duktig du är på engelska.Många kramar till världens bästa älsklingsbarnbarn från mormor och morfar.

2010-06-02 @ 14:02:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0