tjuvlyssnare

Idag har vi hyrt bil och akt runt pa Kreta. Vi har sett en kyrkogard med en massa gravar med soldater fran andra varldskriget och badat pa en strand som tydligen var kand. Jag hade plattat haret innan, kandes ju lyckat. Efter att ha badat var det jattelockigt igen. Och sa var akte vi till Chania. Jag kopte ett par solglasogon, raybans, fejk sa det visslar om det men de ser ju akta ut i alla fall, hehehe. Vi fikade pa Starbucks ocksa, valdans najs.

De utvecklingsstorda ar kvar, en av dem pratar med sig sjalv hela tiden, och igar kvall sa han: "NU KOMMER PETER JOBACK, VAD GOR HAN HAR?" Skum. Sedan upprepade han for sig sjalv att det var midsommar, som om han inte skulle komma ihag det om han inte sa det 10000 ganger i rad.

Det star en tjej vid disken och snackar med killen som jobbar idag. Hon ba: "I want to ask you something but I can't..." Och nu haller jag pa att do. Vad ar det hon inte kan fraga? Jag slar vad om att jag ar mer nyfiken an den dar killen. Och nu fragade hon varfor han tittar pa henne sadar. Och jag vill titta hur han tittar pa henne men kan inte. Det kanns for konstigt att glo, det ar bara jag och dem harinne. Obekvamt. HAH. Nu snackar de om aldersskillnaden mellan dem. Tjuvlyssnarn.

Det har varit mulet idag. Hoppas pa sol imorgon!

/ Emelie ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0