åh tjena

Nu är vi hemma. Känns... sådär. Jag MÅSTE städa mitt rum, jag har nått min gräns nu. Då kan ni ju bara tänka er hur stökigt det är, jag stör mig inte ofta på att det är skitigt.

Jag har förresten hittat min grej i livet. BALANS! Skitkul grej, eller hur. Eller inte. Det fanns någon gungande platta på Tom Tits som man skulle balansera på i en halv minut och sedan räknade den ut hur många % av tiden man stod stadigt. Första gången jag gjorde fick jag 98% och andra gången fick jag 100%! Haha! Jag som alltid brukar vara riktigt kass på allt sådant där. Gustaf fick först ganska dåligt men sedan fick han 99%! Både mamma och pappa fick 45% så jag fattar inte var Gustaf och jag har fått balansen ifrån. Det var kul.

Det fanns också en maskin som mätte hjärnaktivitet och man kunde tävla mot varandra. Den som hade minst hjärnaktivitet vann. Man satt på varsin sida av ett bord och så fick man en sak runt huvudet, en liten boll rullade på mitten av bordet och man hade ett varsitt mål. Man skulle göra mål på varandra, ju mindre hjärnaktivitet desto närmre målet kom man.

Jag körde först mot mamma och ett tag var det ganska jämnt men till slut vann mamma, haha. Sedan körde jag mot pappa och då förlorade jag direkt. Jag har för mycket hjärnaktivitet. Vet inte om det är dåligt eller ej, haha. Pappa kan ju vara helt borta ibland, han kopplar liksom bort hela världen, så det var inte så konstigt att jag var körd, hehe.

Nu ska jag titta på reprisen av outsiders. Handlar om tjejer som har fått barn när de var omkring 14. JEEZUZ. Ungefär som om jag skulle ha en ettåring nu, hahahahahaha. Vilken mardröm.



/ Emelie ♥

Kommentarer
Postat av: GUUUUUUUUUUUUUSTAF

Jag fick först 80 sen 99%

2010-03-07 @ 14:43:47
Postat av: Grandmaster C

Faan, din farsa ser ju ut som Grandmaster B, fett keff!

2010-03-07 @ 20:24:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0