bowling!

Det blev bowling istället för Interpool. Vi var för små, hehehe. Men det var kul det med! Efter bowlingen gick vi på kinarestaurang, Andra gången någonsin som Malin åt det. Det var ju liksom dags nu. Jag och Madde delade på en biff... någonting. Champinjoner och bambuskott! Det var skitgott. Sedan gick vi till konsum för Malin ville köpa tuggummi och sedan hem till mig.

Det togs 131 bilder under en kväll, hahaha. Här kommer några av dem.









Hahahahaha. Snyggaste tjejerna!





Eh. Smygfotad. Payback från Malins sida antagligen, haha.



Hahahahahaha, jag döööör! Klotet på ryggen Madde! Det är bra det.





En till skobild, med bowlingskor den här gången!





Work it!



Schnyggaste bilden på Malin och Sofia på restaurangen!



Schnygg bild på mig och Madde på restaurangen!





Eh. Madde tyckte att det här var en viktig skylt att fånga på bild. Jag kan förstå varför, baguette 10 kr liksom, vilket kap!

Tack för en superrolig kväll tjejer! Det ska vi göra om.

/ Emelie ♥

Kommentarer
Postat av: Sofia

Absolut! vi kör på fredag igen, hahahaha. På bild elva ser det ut som att mitt ena öga är mosat, läääskigt. xD Och du skulle inte ha lagt upp dem där bilder när bowlingkloten var med. Nu ser ju allihopa att vi hade rosa!!! hahahaha<3

2010-03-21 @ 17:16:42
URL: http://nossleumas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0