eldräven

Nu har även jag gått med i eldrävssekten. Jag har laddat ner firefox, explorer höll på att driva mig till vansinne, fastnade hela tiden och det tog alldeles för lång tid att bara öppna en ny flik. Så nu kommer min blogg se fuckad ut och jag kommer bli galen på det. Wrappern syns inte i firefox, bara i explorer av alla webbläsare. Jag fick det att fungera i firefox förrut genom att ändra lite i stilmallen, men då fungerade det inte i explorer. Jag funderar på att göra så att det inte fungerar i explorer istället nu när jag är eldräv. Ha! Japp. Så får det bli. Uppdatering: Eh... eller inte. Kommer inte ihåg hur jag gjorde. Det här får vänta tills imorgon. Godnatt!

Förresten snodde jag en bild från Sofias blogg, hähä.



Haha! Det tar ju inte ens 5 sekunder att ladda upp en bild nu! Jag älskar det här.

/ Emelie ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0