jag blir galen här

DET RYCKER I MITT ÖGONLOCK!

Igår var det så hela dagen, samma sak idag. Jag håller på att bli galen. Det är så sjukt äckligt, jag vill dö. Nej, jag vill inte dö. Jag vill bara rycka loss ögonlocket, låter mysigt va?

DETTA SKA GOOGLAS!

Ryckningar i ögonlocken orsakas av kramp i lockens slutningsmuskel. Det är inte ovanligt och brukar vanligen skyllas en allmänt förhöjd muskelspänning, kanske orsakad av stress. Någon ögonsjukdom ligger inte bakom fenomenet och behandling brukar inte ges.

Okej. Tack gode gud. MEN NÄR FÖRSVINNER DET?!

/ Emelie ♥

Kommentarer
Postat av: Malin

Du måste helt enkelt leva med det rästen av ditt liv !! X)

2010-03-22 @ 20:28:09
URL: http://msaspen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0