kanske

Jag har tråkigt.

Ska bara vara hemma ikväll och kolla på film och äta chips, busigt. Imorgon blir det tjejkväll, först Interpool tror jag och sedan hem till mig! Sofia skulle med och Malin, Madde och kanske Linn. Hon mådde inte så bra idag så vi får hoppas att det blir bättre tills imorgon!

Idag var vi på Vasa för att få en föreläsning och kärlek och sex. Ehehehehe. Det vaaaar... svårt att sätta ord på det. Intressant är inte rätt ord. Inte kul heller. Underligt vore ganska så passande, men inte helt rätt. Jag vet inte. Awkward! Nja.

Nu ska jag kanske göra en ny header. Men bara kanske, om jag orkar.



Jag och Linn för 1½ år sedan, sekksiga.

/ Emelie ♥

Kommentarer
Postat av: linn

Very, very sexy :D<3

2010-03-20 @ 09:23:19
URL: http://forlinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0