mosig tjej

Jag är jobbigt trött.

Jag var jobbigt trött imorse också. Mitt mobilalarm ringde några gånger, men jag snoozar alltid. Klockan slutade ringa efter ett tag, även fast den skulle ha ringt! Jag vaknade igen en halvtimme efter att svenskan hade börjat. Hahaha. Panik. Ringa mamma, "DU MÅSTE MEJLA MS ENGVALL!"

Jag var mosig i huvudet ända fram till lunch, hade sovit så många timmar.

Vad är mosig för ett ord egentligen? Jag tänker mest på en tallrik med potatismos. Det var det bästa ordet att beskriva hur det kändes i alla fall.

Jag inhandlade New Moon idag! Har sett den 1½ gånger idag, hehe. DEN ÄR BRABRABRA!

/ Emelie ♥

Kommentarer
Postat av: Sofia

JAG GILLAR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! <3 :D

2010-03-26 @ 22:20:41
URL: http://nossleumas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0