paus i pluggandet

Frågor från Sofias blogg, läs den människor!

1. Det första du tvättar i duschen?
Håret?
2. Hur mår du just NU?
Jag är grymt uttråkad. Satsdelar är så extremt tråkigt.
3. Vad är sista bokstaven i namnet på killen du älskar?
M. Hahahahaha. Ha. Ha. Ha. Ehm. Nej, okej. Jag älskar inte honom.
4. Berätta om din senaste dröm.
Jag kommer nästan aldrig ihåg mina drömmar. Kan inte komma ihåg senaste... men jag vet att jag drömde något i fredags när jag försov mig, dock var jag så stressad när jag vaknade att jag glömde bort drömmen.
5. Biter du i din glass eller slickar du bara på den?
Jag suger på den först. Hahahaha. Barnsligt.


6. Gillar du keso?
Jarå, helt okej.
7. Hur många länder har du besökt?
Jag har varit på alla Kanarieöarna flera gånger, men jag antar att det räknas som ett land. Sedan har jag varit i Grekland, Cypern, Bulgarien, Finland, Norge, Danmark, Turkiet, Egypten. Kan inte komma på fler... tror att det där är alla. Så 9.
8. Är dina föräldrar stränga?
Inte särskilt.
9. Glittrar någonting i ditt rum just nu?
Mitt glittriga nagellack, hoho. Jag har det inte på mig men det är ju i en liten... burk? Flaska? Behållare!
10. Var kommer du vara på Lördag?
Jag bryr mig inte om var jag kommer att vara sålänge jag har ett stort, fett påskägg.

11. Var du med och upplevde när World Trade Center föll i NY?
Jag var hemma hos min gammelmormor när jag såg det på TVn, det kommer jag ihåg. Men jag vet inte om det var då det hände. Jag var nog på dagis eller skolan när det hände, hehe.
12. Vad åt du till lunch?
Idag? Kemikaliedoppad hamster på spett, hahaha.
13. Har du lockigt hår?
Ja. Fast mer vågigt än lockigt, men jag har ofta konstiga korvskruvar.
14. När grät du senast?
Idag, haha. Jag är en riktig lipsill.
15. Vem höll du senast i handen?
Malin tror jag... om jag inte har hållit någon i handen sedan dess, haha.


16. Sover du med TVn på?
Ibland (alldeles för ofta) somnar jag med teven på.
17. Är du mörkrädd?
Bara i stugan, för där är det verkligen MÖRKT på kvällarna, och dessutom måste man gå över hela tomten till dass där. Asläskigt, jag och mamma triggar varandra också eftersom att båda blir så rädda, haha.
18. Gillar du ditt liv just nu?
Jarå. Helt okej.
19. Har du bra syn?
Oh nej. Närsynt och brytningsfel, hallelujah!
20. Var är dina föräldrar just nu?
Mamma är i Frankrike och pappa är i vardagsrummet.


21. Vad har du på dig just nu?
Mysbyxor, tröja och strumpor...
22. Vad var det senaste du köpte?
En chipspåse, haha.
23. Hatar du mer än 3 personer?
Ja.
24. Äger du ett vapen?
En sax. Räknas det?
25. Gillar du ditt hår?
Det är helt okej, men jag vet inte. Jag vill ha ny frisyr varje dag, helst.


26. Gillar du dig själv?
Jag är bäst. Woho.
27. Vem står dig närmast, din mamma eller pappa?
Båda två!
28. Hur ofta använder du MSN?
Varje dag.

Jag kan inte få bort den kursiva stilen. Höhö.

/ Emelie

Kommentarer
Postat av: Sofia

KEMIKLIEDOPPAD HAMSTER PÅ SPETT, HAHAHAHAH, SÅ SANT! xD<3

2010-03-30 @ 17:47:49
URL: http://nossleumas.blogg.se/
Postat av: linn

Vapen. En sax. Du kan döda någon med den emelie. Smart! (y) :D:D:D xD <3<3

2010-03-30 @ 19:11:00
URL: http://forlinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0