sofias blogg är inspirerande, hihi

10 saker du inte visste om mig (eller... som du antagligen inte visste):

1. Jag gråter ganska lätt. Dock inte bland folk! Jag kan inte gråta över t.ex en film om det är folk omkring mig. Helt sjukt. Annars bölar jag åt det mesta, haha. Skitlöjliga grejer ofta, och efteråt undrar jag vad sjutton jag grät över det för. Jag kommer ihåg när jag såg Titanic i femman, jag bölade nog i en timme efteråt.

2. Jag har Heidi Montags låt Blackout i min spotifylista. Skämmigt värre.

3. Jag älskar Shane Dawson! Han är liksom bäst på alla sätt.

4. Jag tycker att Johan Palm verkar störtskön. Alla hatar honom. Jag har en tendens att digga den som alla andra hatar och hata den som alla andra älskar. Men allvarligt talat! Han är ju hur rolig som helst, min humor mitt i prick.



"Bajsade den nyss? Det gjorde den. Kul!" Ah! Bah! Hah! Jag vill gå på Skansen med Johan Palm. Låter det konstigt? Nej, det gör det inte alls.

5. Mamma och pappa kallar mig för Dillen. Det har de gjort sålänge jag kan minnas. Jag reagerar automatiskt på Dillen nu, det har blivit som ett andra namn, haha. När jag var liten brukade jag skrika DILLIDILLIDILLIDILLLLLL! och därför började de kalla mig för det. Jag hade visst en skruv lös när jag var liten också.

6. JAG ÄLSKAR SIMS, MOAHAHA! Fast det vet väl alla. Men ändå! Jag kommer ihåg första gången pappa spelade det, jag blev kär. Då var jag 6 år tror jag, men jag kommer ändå ihåg det, fast jag var en liten skit.

7. En gång när jag red när jag var mindre gled jag ner från hästen och hängde på sidan. Haha! Extremt kul såhär i efterhand. Just då när det hände var det inte lika kul.

8. När vi var i Stockholm pratade jag tydligen om min kamera i sömnen. Jag tyckte det var kul.

9. Jag skjuter alltid upp allt. Jag är tidsoptimist. Det är inte alltid en särskilt bra egenskap, hehe.

10. Jag har en mjölktand kvar... haha! Det är sjukt men sant. En enda. Fast det är bra, ju längre jag får ha mina gamla tänder desto bättre liksom. Då blir de nya inte lika slitna, hahaha.

/ Emelie ♥


Kommentarer
Postat av: broder!

Om jag ska vara ärlig så visste faktist allt det där...

2010-03-09 @ 16:34:13
Postat av: Sofia

såklart den är! jag håller med dig om johan palm, coolaste ju!! :D<3

2010-03-09 @ 19:47:11
URL: http://nossleumas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0