backflip

Valentines Day var bra. Eric Dane visade sig vara homosexuell i filmen, och det var ju synd kan man tycka. Taylor Swift visade mad dance skills och Ashton Kutcher hånglade med Jennifer Garner. Vi får inte glömma Taylor Lautners bakåtvolter heller, shieeet.

Jag, Sofia, Frida och Madde åt på... hm. Ett café, George eller Wayne eller Tage eller vad sjutton alla caféer heter. Sedan kom Moa och Linn och så gick vi till bion.

Jag längtar till fredag. STOCKHOLM! Med Engstrandarna. Tom Tits (ja, jag vet att tits betyder tuttar, jag vet också att det är jätteroligt), 3D-bio, Pizza Hut och hotellfrukost. Det låter bra!



/ Emelie ♥


Kommentarer
Postat av: Sofia

Då när Lautner var med i filmen var den asgrym..! Btw. Vi käkade på Coffee Lounge xD

2010-03-02 @ 18:15:23
URL: http://nossleumas.blogg.se/
Postat av: Sofia

Vad har du fått lages ifrån? x)<3

2010-03-02 @ 18:47:48
URL: http://nossleumas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0