weird craving

Jag är SKITSUGEN på kanelbullar. Eftersom att vi inte har några hemma har jag ägnat de senaste minutrarna åt att titta på bilder av kanelbullar. Plågsamt är det. Riktigt jobbigt.





Ett riktigt konstverk! MUMS. Alltså. Shit. Munnen vattnas. Jag dör.



Kanelbullar i en skål! Plural! De ser ut att vara täckta i kanel.



Inzoomad kanelbulle! Den ser sådär onyttigt kladdig ut, yum.

Jag hittade en massa kanelbullemöbler också. En kanelbullematta skulle kanske sitta fint?


Eller en kanelbullesittkudde? Fast den såg mest ut som en stor, beige hundbajs.


Avslutar med en teckning på en hjälte med kanelbulletuttar. Ser nu att det är en tjej som håller i två kanelbullar. Det måste ju vara något fel på mig. Eller? Är det inte tuttar? VAD ÄR DET FÖR NÅGOT?

/ Emelie ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0