bra rubrik

Filmen var faktiskt ganska bra. Den var sjuk, men helt okej. Första två gångerna den där sönderbrända äckelgubben med knivfingrar kom fram blev jag skiträdd, men sedan var det faktiskt rätt underhållande när han kom fram. Garvade mest. Malin satt helt uppkrupen i stolen och var skiträdd, hahahaha. Sofia satt med halsduken för ögonen och mja... alla var nog rätt skraja. Någon tjej som satt högre upp skrek "AKTA FITTAN" när tjejen i filmen låg i badkaret och han kom. Det var höjdpunkten på kvällen, ärligt talat. Så det var inte så läskigt som jag trodde att det skulle vara.

Sedan skulle jag ju sova ensam hemma. Jag kan säga att jag somnade på soffan klockan elva utan en tanke på den där knivkillen. Sedan vaknade jag halv tolv av ett sms från Sofia och då gick jag och la mig. Så jag överlevde natten, tjoho.

Kom hem från stugan för en stund sedan. Snart ska vi äta och sedan åka till sjukhuset och hälsa på morfar. Han har opererat höften, och nu hade han tydligen fått någon infektion också. Attans alltså. Men men, det fixar sig.



/ Emelie ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0