nu kommer vi dö, allihop



Länk.

Nu kommer ungdomar över hela landet slänga sig ut på järnvägarna. Jag känner det på mig.

Jag bor 100 meter från en järnväg och efter att ha sett videon så känner jag hur jag bara dras ut dit som en magnet. Jag ser hur hennes klänning blåser i vinden och allt jag vill är att slänga på mig balklänningen, springa ut på spåret för att sedan gå runt där och sjunga "THIIIIIIIIIIIS ISSSSSS MYYYYYYY LIFEEEEEEEE!". Och säger någon åt mig att det är farligt så säger jag bara "Nej, men det är lugnt, jag lovar! Anna gör det i sin video."

Det jobbiga med det här är att min pappa jobbar på trafikverket. Ja. Med tåg. Ja. Han är bortrest nu. Säkert sitter de där på konferens, äter bullar, dricker kaffe och diskuterar hur Anna riskerar sitt eget och alla andra ungdomars liv genom att vandra där på spåret. SÅ NONCHALANT LIKSOM! HUR VÅGAR HON?



Det där är farligt. Duuh. Tänk om X2000 skulle komma och bara tjoffa omkull henne där hon går på spåret. Tänk bara vad hon skulle skrapa knäna. Aja baja.

/ Emelie ♥

Kommentarer
Postat av: Trafikverket

Detta är inget att skoja och skämta om!! 2 gula kort utdelas härmed till Anna B = utvisning till Moldavien!//TRV

2010-05-06 @ 20:35:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0