på balkoooongen

Jag ser inte ett piss på skärmen. Bra alltså. Det är för soligt. Men jag klagar inte! Älska solen. Idag är det sommarvärme, det är najs. Vi ska grilla. YEY. Jag sitter ute på balkongen i pyjamas, hahahaha. Orkar inte klä på mig, det är alldeles för ansträngande.

Pappa sa att jag är ruggigt lik Kalle Anka på julafton när jag är trött på morgonen. Ni vet när han ligger i sängen och ska gå upp? När väckarklockan ringer och snurrar runt hans täcke. Kul att se ut som honom. Men grejen är den att pappa också ser ut som honom när han är nyvaken. GISSA VEM JAG HAR ÄRVT DET IFRÅN? Han kastar sten i glashus.



/ Emelie ♥

Kommentarer
Postat av: Gurhone

Ser ut som om du har hittat din dubbelgångare!

2010-05-15 @ 20:36:32
Postat av: Dålf

Kalle-Dillen 4 president!

2010-05-17 @ 20:10:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0