bra för att vara en tisdag

Har varit på jättebra humör hela dagen idag. Hela dagen igår var jag också på bra humör. Det är trevligt. Dock har jag fortfarande ont i svanskotan, nös nyss och höll på att dö för det gjorde så ont. Kan inte böja mig ner heller. Är som en gammal kärring.

Jag har faktiskt laddat över bilder som har skräpat på min mobil sedan i höstas. Tar hela tiden bilder som är helt onödiga egentligen, men ändå roligt att ha juuu.


Höstbild. Känns som det var skitlängesedan, vilket det antagligen är.


Eh? Okej? Vet inte vad det här är för bild heller. Fullt med höstbilder har jag. Onödigt, men hade varit rätt fint om det inte vore för kvalitén.


Min fotohistoriaaffisch jag gjorde till fotokursen.


Jag brukar rita meningslösa fula saker på lektionerna när jag har tråkigt. Ibland fotar jag mina konstverk också.


Julia jobbar på Blå och medan jag väntade på att hon skulle sluta så fotade jag skorna de säljer där... utan anledning, typ.


Jackor som jag tyckte såg ut som rymddräkter.


Släktingar på min födelsedag.


Tjockiskatt.


Mitt skåp som alltid är städat.


Någon bowlar... tror att det är Moa, haha.


Tamara provar mina glasögon, snyggt vavava!


Bild från idag. En böghög, typ. Och Jesper.


SNÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ.


MARTINAAAAAA. Så söt, haha.


Bild på mig tagen hemma hos Sofia, tror jag. Inte suddigt.

Jag har många fler. Men nu räcker det, får ont i handen av allt uppladdande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0