har lust att blogga

Men om vad? Har ingenting särskilt roligt att skriva om. Just nu sitter jag i sängen och äter mörk choklad som smakar bajs. Det kanske är bajs? Fast antagligen inte. Jag är extreeemt sugen på choklad men jag har ingen, så den här skitchokladen får duga.

Jag är grymt risig idag också. Mitt hår lever sitt eget liv. Det är som om hårstråna vill hoppa av skallen och springa iväg och leva ut sina drömmar om att bli... ja. Vad drömmer hårstrån om att bli? Cowboys? Cirkusartister? I vilket fall så är det ungefär det mitt hår vill.

Nej. Det här går inte längre. Jag måste sluta äta chokladen. Helst innan jag kräks upp den. Och innan jag skriver fler konstiga saker.

Den här bilden tog jag i klassrummet idag, precis innan Hasse tvingade mig att stänga ner datorn. Solen landade precis på mig. För att jag är Jesus. BAMBAMBAAAM. Ja. Det är sant. Jag har återuppstått. Utan skägg. Fast naej.


Kommentarer
Postat av: linn

Hahaha emelie du är sjuk du ;D <3

2010-11-17 @ 08:26:16
URL: http://forlinn.blogg.se/
Postat av: Lo

it's magic, u know

2010-11-17 @ 09:25:28
URL: http://louisewi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0