jag spelar curling ibland

Jag har badat i några timmar. Exakt hur många timmar behöver vi inte gå in på, men det var skönt. Enda problemet var bara att jag knappt kom upp ur badkaret på grund av svanskotan (det ordet har varit med i alla inlägg jag har publicerat idag. Kanske ska göra det till min grej. Byta bloggdomän till "svanskotan.blogg.se" och bli den nya Kissie, fast med ett mycket coolare namn). Det kändes som att den skulle brytas av. Men jag kom upp! Och när jag väl hade tagit mig upp var jag tvungen jag böja mig ner och ta upp en handduk som låg på golvet, och då var jag tvungen att ta till specialtekniker. Började återigen fnittra åt hur det måste ha sett ut. Hahahaha. Livet är mycket roligare när man har ont i svanskotan. Borde kanske halka oftare. Kan skaffa sådana där glidsulor man har när man spelar curling, ni vet de där grejerna som man sätter på skorna så att det blir jättehalt (som om det inte räcker med isen liksom, men visst, ta det ett steg längre). Jag vurpade när vi spelade curling med skolan på grund av de där sulorna. Ska nog skaffa sådana. Bra skit.

 

Slidesulor i galosch för 220 kr på curling.nu, en mycket hållbar glidsula lämplig för nybörjarspel. Jag ska nog slå till.

 

(Eller så går jag och lägger mig och slutar skriva om glidsulor på min blogg.)


Kommentarer
Postat av: linn

hahahhahahahahhaahhaha x)

2010-11-24 @ 11:53:44
URL: http://forlinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0