kamerabilder

Eftersom att min systemkamera VÄGRAR samarbeta med min macbook så blir det aldrig ordentliga kamerabilder på bloggen längre. Nevah. Bara pixliga webbkamerabilder. Jag sitter vid min extremt sega, tjocka och feta stationära dator nu och har fört över bildeeeeeeeer.

Gustafs kalas. Han hade fått en stor fet legorymdbil att bygga ihop. Den smittade honom med rabies och han blev galen. Därför ser han ut som han gör.

 

Prickig kusin.

 

Farfar och morfar vinkar till kameran. Eller till någon annan? Jag vet inte.

 

Farmor och pappa. Stiliga.

 

Morfar och mormor.

 

MASSIVT KINDERÄGG. AAAAAAAAAAAH.

 

Jag tappade den här colaburken. Rakt upp och ner. Jag var tvungen att ta en bild för det kändes så otroligt just när det hände. Egentligen är det nog bara jag som är lättfascinerad.

 

Ja... eh. Fisk?

 

LAAAJN. Det ser ut som en reklambild för de där chipsen.

 

Och där är jag. Ser glad ut. Typ.

 

Och så avslutar vi med en snygg bild på pappa som jag hittade.


Kommentarer
Postat av: linn

hahaha, jag var ju snygg ;)<3

2010-11-17 @ 21:05:53
URL: http://forlinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0