man ba jaha

Kom hem från Sofia för en stund sedan. Vi satt vid datorn och töntade oss. Ska inte säga vad vi gjorde men vi var tvungna att slänga oss ifrån datorn lite då och då. Verkligen SLÄNGA oss och SKRIKA och SKRATTA på samma gång. Vi är töntiga, haha.

Sedan kom Linn och Julia och då blev det kortspel och lite flum. Bra kväll det!

Just nu är jag extremt sugen på att spela sims, men jag SKA inte. Har spelat alldeles för mycket under lovet, har suttit sent på kvällarna (okej då, nätterna) och spelat. Har inrett ett hus som är to DIE for, på riktigt! Skulle ge min högra arm för att få bo i ett sådant hus. Fast högerarmen behöver jag ju i och för sig ganska så mycket, men jag skulle åtminstone kunna ge typ en stortå eller något.

Imorgon tänker jag släpa med mig Gustaf till Max och käka hamburgare. För det är jag sugen på. Jaaaapp.


Mamma är i Berlin just nu och hon tog med sig balsamet dit, därför var jag balsamlös (slår vad om att ingen annan någonsin har använt det ordet) idag. Resultat: TROLLHÅR.

Kommentarer
Postat av: Sofia

hahahah först höll vi på med utesidan... men nu det här! inte bra :D<3

2010-11-04 @ 00:02:44
URL: http://nossleumas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0