mina föräldrar terroriserar mig

11 kommententarer på förra inlägget. Jag borde skriva om gulliga hundar oftare va? Folk verkar gilla det.

Mamma ringde min mobil runt halv elva och väckte mig. När jag stängde av ljudet på mobilen kom hon in och tog bort filten som hänger för mitt fönster så att mördarljuset dödade mina ögon. När det inte heller fungerade kom pappa också och de tog mitt täcke och snodde mina kuddar och pappa försökte få med mig ut på promenad och han sjöng och mamma hotade med att läsa alla mina sms om jag inte vaknade och... ja. Till slut vaknade jag ju.

Jävla föräldrar alltså.


Jag har en bra hårdag idag förresten.

Kommentarer
Postat av: Torsteinmia

Perfect site, i like it!

2010-12-20 @ 12:46:39
URL: http://torsteinmia.blogbow.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0