NOVELLEN ÄR KLAR

ÄNTLIGEN. AAAAAH.

Jag var tvungen att döda min pensionär. Hade inget val. Det fanns inget annat slut. Känner mig som en hemsk människa.

Vi fick sluta tolv idag, så obeskrivligt skönt. Och imorgon är det mediaproduktion hela dagen, plus att jag tror att jag kommer få gå hem tidigare eftersom att vi var med i radio. Sedan ska jag nog träffa Malin och Sofia på stan och så ska vi gå till engelska schuuulan och hämta våra yearbooks. Kommer kännas konstigt att komma in där och ba "hej, här hängde vi hela förra året, japp, hur är det med er då?" Konstigt, konstigt, konstigt.

Jag saknar faktiskt engelska skolan. Kanske inte själva skolan, men klassen. Och särskilt tjejerna. Gaaah.


Kommentarer
Postat av: linn

Hämtade ni dom då? :p fanns dom där? ;)<3

miss yuo too gumsan:)

2010-11-09 @ 22:20:33
URL: http://forlinn.blogg.se/
Postat av: linn

Njaaa slutar halv 5.. Men höör av er när ni ska göra det ;) För kanske :)<3

2010-11-09 @ 22:53:10
URL: http://forlinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0