continents shifting under our feet

Blev skön dag med Sofia och Moa, vi satt och pratade i väääldigt många timmar. Galet vad mycket man missar när man inte träffas på ett tag!

Imorgon är det måndag, buhuhuhuhu. Börjar elva, så har sovmorgon i alla fall. Ska ha mediekunskap i två timmar, det är grymt tråkigt. Varför ska jag kunna telegrafens historia egentligen? Jag vet inte ens vad en telegraf är för något. Aaaaaaaaah.

Förresten så måste jag vara den enda i hela Sverige som inte äger en jacka. Jag fryser ihjäl i min tjocktröja. På onsdag ska jag i alla fall gå på stan med Julia så jag hoppas jag kan hitta någon bra jacka då! Annars kommer jag förvandlas till mänsklig isbit inom en snar framtid.


Kommentarer
Postat av: Sofia

aha! åh jag är för dum för att fatta x)

2010-10-10 @ 22:09:47
URL: http://nossleumas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0