inte rörlig bild

Vi hade inte rörlig bild idag. Som sagt, Per är förvirrad av sig, haha. Vi hade ljud. Och det är faktiskt lite roligare än jag trodde att det skulle vara. Idag skulle vi intervjua folk på stan och jag var den som intervjuade för typ ingen annan i min grupp vågade, hehe. Jag undrar hur många gånger jag har sagt "ursäkta, får vi ställa en fråga till dig?" idag. Jag undrar också hur många som har dissat mig och sagt "neeej..." nästan utan att titta på mig. Folk i Gävle är sjukt sura och tråkiga, haha.

Och om två veckor ska jag prata i radio... hjälp. Egentligen skulle vi göra det imorgon men vi ändrade det så vi skulle få mer tid att planera. Så sjukt läskigt. Fyfan vad nervös jag kommer vara. Intervjusvaren kommer vi också sända som ett litet inslag. Och min röst... hahahaha. Åh, jag dog av skratt åt vissa ljud jag gjorde.

Jag ska snart ner på stan och träffa Julia så adios.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0