liten bildbomb

Nej, vi gillar inte converse.

 

Tacos!

 

 

Jag schkålar med kameran och ser lömsk ut på samma gång.

 

 

Sofie öppnar presenter.

 

Louise är posarN och Linn är fotarN.

 

 

Hahaha, åh Louise.

 

Vi chillaR.

 

Vi chillaR nr 2. Fast jag ser mer död än chill ut.

 

Jag, Malin och mina strumpor som inte alls håller på att få hål i sig.

 

Hann träffa fina Andrea en stund också, men hon kom ungefär en kvart innan jag skulle åka hem så det var lite synd. Men det blir fler kvällar, såklart!


Kommentarer
Postat av: Moa

ÅÅÅH JAG VILLE VARA MED!!

2010-10-03 @ 14:52:11
URL: http://moagranstrom.blogg.se/
Postat av: Lo

Louise hade sin värsta fuldag ever, so why not make the best of it?!

2010-10-03 @ 15:05:15
URL: http://louisewi.blogg.se/
Postat av: andrea

2010-10-03 @ 15:50:02
Postat av: andrea

åh, fina bilder, hoppades att jag skulle ha kommit tidigare, det får bli nästa gång det! :)söta alla är

2010-10-03 @ 15:50:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0