rubrikjävel

Vi har en rätt slapp vecka den här veckan. Imorgon har vi mediaproduktion hela dagen, på torsdag har vi bara naturkunskap och på fredag har vi naturkunskap och datorkunskap. Jag tror att jag ska ha rörlig bild på onsdagarna i fyra veckor nu! Eller så var det ljud... Per är rätt förvirrad av sig. Men rörlig bild trodde han i alla fall. Och det betyder att vi ska sända live på teve om fyra veckor. Och då ska ni inte titta. Inte. Fast om jag hamnar bakom kameran får ni gärna titta. Annars kan ni skippa det.

Mina läppar är jätteröda och gör ont. Fu höstkyla. Och nej, jag vet faktiskt inte vad jag gör med fingret på bilden. Jag ser ut som Foki. På ett dåligt sätt.


Kommentarer
Postat av: Sofia

åh gumman då! det där med torra läppar är det jobbigaste som finns på hösten! <3

2010-10-12 @ 23:28:53
URL: http://nossleumas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0