skitdag

Jag har inte mått bra idag. Imorse spydde jag nästan (om någon ville veta sådana detaljer) men sket i det och gick till skolan ändå för annars hade jag missat en fjärdedel av ljudkursen. Och det hade varit jobbigt. Efter det mådde jag illa hela förmiddagen men det blev bättre när jag hade ätit. Fast nu är jag halvt död. Har bäddat ner mig och försöker att inte tänka på att jag måste plugga naturkunskap hela kvällen.

Förresten så är det ganska jobbigt att berätta en historia genom att bara använda ljudeffekter. Det har jag spenderat ungefär 4 timmar åt idag. Och fler timmar blir det nästa vecka. Orkaaaa.

Kommentarer
Postat av: Camilla

jaha haha,mina sambo tänkte på blå skiftnyckel haha skumt det där..

2010-10-20 @ 18:06:44
URL: http://stylebycamilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0