the secret life



Jag såg den här videon igår och började grina på slutet. Jag grinar inte ofta över videos och filmer men sådant här får mig alltid att böla, haha. Den påminner om I Am Legend, när han är tvungen att döda sin hund (spoiler alert). Då grinade jag också. Blah.

I alla fall så grinade jag och sedan började jag blöda näsblod som fan. Och jag har aldrig någonsin blödit näsblod i hela mitt liv. Sååååå, så ledsen blev jag av det här. Gustaf såg den idag och han sa att han tyckte den var komisk. WHAT?! Ofta den är komisk liksom. Skitsorglig. Men jag läste kommentarerna till videon och det var fler som grät så jag är inte en fullkomlig loser i alla fall, tur det, haha.

Det fula är att typ alla kända youtubers är med i den. Shane Dawson köper Splenda. 10 awesomepoints.


Kommentarer
Postat av: Sofia

jag fattar inte, dödade han den där bruna saken? det var väl gubben dem var ute efter eller? ;o men den var bra gjord! :D

2010-10-10 @ 20:28:53
URL: http://nossleumas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0