åhhhh

Jag är inne på min bilddagbok och tittar. Jag var aktiv i typ 3 månader 2008, men det finns en del gamla bilder där.



Från åttan när vi var på hockey med klassen, guuud vad längesedan det var. Två år!



Hahahaha, en bild på Sanna och mig från typ... inte vet jag. Trean? Fyran? Sjukt snygga.



När jag följde med Linn till stallet och tittade på när hon red hest. Fast jag red också. Det gick sådär, haha.



Gustaf petar på mig. Poke poke.



Jag och Malin på skolavslutningen i sjuan, haha! Nästan tre år sedan. Galet.

Kommentarer
Postat av: Netta

fina bilder och fin blogg:)

Vad tyckte du om resultatet på blogg awards?:D

kommentera och besök gärna min blogg :D

2010-09-26 @ 08:38:51
URL: http://nettaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0