buskväll

Jag såg Inception med Malin och Daniel idag. Jag fattade nada. Sjukaste filmen jag har sett, måste se den igen och försöka hänga med lite bättre. De hoppade från ett ställe till ett annat och så skulle de sova och drömma och sedan skulle de sova igen fast i den andra drömmen. FÖRVIRRAD BLEV JAG.

På väg hem från bion träffade jag Moa, Sofia och Julia så då hängde jag på dem och så gick vi och fikade och sedan till boulognern och fotade lite. Najsigt värre.

Kom hem nyss och det är något som svider jättemycket runt mitt öga. Fattar inte vad det är.

Bla bla bla, hejdå.


Kommentarer
Postat av: Pellekathinka

Good site! Good anti-spam protection of guestbook! Keep it up!

2011-06-14 @ 14:15:36
URL: http://pellekathinka.blogmedics.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0