fint värre

Här är två bilder jag tog i studion för tre veckor sedan och framkallade igår. I MÖRKERRUMMET, YES. Jag tycker det är sjukt kul att framkalla. Man väntar ju egentligen mest bara medan bilderna ligger och badar som feta sälar i vätska, men just när man lägger ner fotopapperet och bilden kommer fram... det är spännande. Faktiskt. Jag vill ha foto hela terminen, men det går ju förstås inte. Dock är jag är ganska säker på att ljud och rörlig bild också kommer vara svinkul.

Just det, bilderna.

Aa, som ni ser så känner jag mig heeelt bekväm med att stå och bli fotad i en studio. Verkligen. Med bright-ass lampor som lyser upp varenda liten kvadratcentimeter av en. Och min ena sko ser grön ut, what's up with that?

 

Och, eh... här också. Inte bra. Alls. Men det var kul att framkalla bilderna i alla fall, alltid något.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0