förlåååt

Förlåt för att jag inte har bloggat på... ehm. Fyra dagar. Wooops. Men jag har varit jätteupptagen! Lovar. Jag har ätit och gått i skolan (där det ju absolut inte finns några datorer, bara typ... 100 stycken) och sovit och haft extrema humörsvängningar. Ungefär det.

Sitter i primarummet på skolan. Väntar på att mamma ska skicka ett sms om att hon har slutat så jag kan gå till hennes arbetsrum och sedan få skjuts hem i en varm bil istället för att gå hem i kylan. Sjukt kallt idag, deprimerande.

Det sitter några tjejer här och planerar primasidan i arbetarbladet. Jag tjuvlyssnar, hehe. Primasidan är typ en sida som mediaeleverna gör till varje torsdag, fyfaaan vad kul. Det sitter en massa artiklar på väggarna härinne.

Nu smsade mamma! Nu ska jag heeeem.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0