hello wishlist

Jag önskar mig alldeles för mycket i födelsedagspresent. Det börjar liksom bli så att jag måste börja tänka efter vad det är jag verkligen vill ha.

• Extern hårddisk.
Extremt viktigt. Jag har så många bilder och videos på min stationära dator så den har blivit jätteseg. Plus att jag inte vill förlora allt om den skulle krascha. Min förra dator la plötsligt bara av (moderkortet dog, ouch) så jag är jätterädd för att den här också ska göra det, så en extern hårddisk MÅSTE jag önska mig.

• Kameraobjektiv. Jag vill ha ett 50mm f/1.8. Dregel. Dock vet jag inte vad det är för skillnad på f/1.8 i och f/1.8 ii. Måste ta reda på mer om det. Men nytt objektiv, ja tack.

Och redan med de två sakerna är jag redan uppe i en önskelista för 1700 kronor, duktigt. Plus att jag redan har fått en mobil. Tur att det snart är julafton också, haha. Jag vill ha en massa fler saker... men de där två sakerna står högst upp på dregellistan.


Kommentarer
Postat av: Sofie

Smart de där med extern hårddisk har aldrig tänkt på de innan :)

Sv: Håller verkligen med, hon lyckas verkligen med allt hon gör :)

2010-09-26 @ 20:53:18
URL: http://misssofiiee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0