jag är så extremt bortskämd den här veckan

Det känns ju nästan pinsamt bortskämt att få en macbook helt gratis sådär. Och nu har jag dessutom fått en HTC-mobil...



HEHEHE. Det är en födelsedagspresent och egentligen skulle jag inte ha fått den förrän på min födelsedag om en månad, men nu råkade det vara så att jag skulle få ett sms om denna mobil så då berättade mamma det. Och jag blev skitglad. Och kunde inte vänta en månad med att öppna paketet. Så nu har jag en HTC Wildfire. Och jag längtar tills jag kan prova den, den ligger på laddning just nu.

Det är en vit. Aaah. Den beigea var så extremt ful, så det var tur att de hade EN vit kvar! Den enda de hade kvar i affären, tydligen är det skitsvårt att få tag på den där nu (för att den är awesome, HOHO) så jag hade riktig tur!



Titta! Den matchar min macbookie. IIIIH.

Okej,  jag ska sluta skriva om min macbook i varenda inlägg. Jag är bara så sjukt glad över att ha en.

TACK MAMMA OCH PAPPA! Nu ska jag inte önska mig en ny mobil på länge, lovar.

Kommentarer
Postat av: Lo

welcome to ze htc-family

2010-09-18 @ 21:45:13
URL: http://louisewi.blogg.se/
Postat av: andrea

snygg

2010-09-19 @ 10:46:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0