jag fick en guldbiljett

Jag var med på idolaudition och fick en guldbiljett. STOCKHOLM HERE I COME, WOOOH!



Fast ne...



Det var bara ett guldkuvert. Med en biobiljett i. Som jag vann idag, hehe. Vi hade sjukamp i Forsbacka och vårat lag vann, så yey.

Min huvudvärk är lite bättre, fick en ipren av Hasse. Så nu är det helt okej, har bara lite ont. Men jag fattar inte varför det blev sådär. Igår hade jag också sådär ont i huvudet, liksom så att det dunkar så hårt på olika punkter att det gör skitont. Och så fick jag ont typ bakom ögonen. Jätteobehagligt. Blä.

Kommentarer
Postat av: Moa

åh! vill du gå på bio? :) jag har en gratis biljett som går ut snart ;)

2010-09-22 @ 21:35:42
URL: http://moagranstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0