lack of bloggmaterial

Du heter: Emelie Hermansson.

Låt som när du är ledsen sörjer till?

Run eller Honey and the moon.

Beroende av:

Choklad. Har blivit sjukt beroende av det på senaste tiden, var inte det förut. Men nu är choklad liksom ett måste för att veckan ska bli lyckad.

Vad tror folk om dig?

Antagligen att jag är sjukt tyst och blyg och mesig.

Stämmer det?

I vissa situationer, men oftast inte. Med människor som jag trivs med kan jag vara helt oblyg.

Hur imponerar man på dig?

Genom att inte försöka imponera på mig. Och INTE skriver "gilla det här så skriver jag något snällt om dig i din logg" i sin facebookstatus. Jag hatar det.

Brukar du skratta för dig själv?

Lite för ofta. Särskilt åt fula youtubevideos, jag kan sitta och asgarva åt det. När jag är i skolan blir det lite jobbigt.

Hur svarar du i mobilen:

"Hallå?" Pappa klagar alltid på det, att jag inte säger mitt namn. Men jag hoppas att folk vet vem de ringer till.

Vad sa den du senast pratade med i telefonen:

"Ska vi fika idag?" Typ, haha.

Antal timmar sömn inatt:

9.

Sov du ensam:

Ja.

Brukar du komma i tid:

Nja. Oftast inte.

Hur känner du dig nu:

Trött, trött och trött.

Är du blyg?:

Beror helt på situationen. Ibland är jag extreeemt blyg och ibland är jag inte blyg alls.

Sysslar du med någon idrott:

Skojar du?

Är du bortskämd:

Jag har nyss fått en macbook och en HTC-telefon helt gratis. You do the math.

Vad är det värsta du vet?:

Fotboll. Det finns seriöst inget tråkigare, vidrigare, meningslösare än fotboll.

Du samlar på:

Damm.

Vem ringer du när du är arg/ledsen:

Jag brukar inte ringa någon alls.

När grät du senast:

Igår. Utan anledning faktiskt, nödvändigt att grina då.

Vad skulle du göra om du vann en miljon:

Köpa en chokladfontän the size of Brazil.

Vill du gifta dig:

Ja. Fast jag kommer nog inte gilla att vara tvungen att stå däruppe inför alla. Hej scenskräck.

Vill du ha barn:

Inte just nu.

Vad dricker du helst när du är törstig:

Kolsyrat vatten.

Bor dina föräldrar tillsammans:

Ja.

Har du någon gång gråtit dej till sömns:

Ja.

Biter du på naglarna:

När jag var mindre gjorde jag det, men inte nu längre. Dum grej att göra, jag fattar inte varför jag gjorde det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0