sockerrush

Mamma var übermegasugen på smågodis tidigare idag och tjatade om att jag skulle gå till affären och köpa. Så jag gjorde det. Det jag lassade på rullbandet var chips, smågodis, choklad och cola. För att min godisälskarfamilj ville ha (förutom pappa som försöker sig på bantning för första gången, någon tävling på jobbet, hahaha). Jag kände mig hälsosam. Just nu är jag ganska hög på socker efter att ha ätit en massa choklad och druckit cola. Lite skakig liksom.

Nu har jag tittat på How to be också. Den var... inte så bra. Jag blev lite deprimerad av den för att han var så olycklig hela tiden. Men jag älskade hans skor. Och hans rutiga jacka, den var liksom så ful att den blev snygg.



Kommentarer
Postat av: Sofia

vilket hår xD

2010-09-12 @ 19:50:13
URL: http://nossleumas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0