31 frågor

01. Stänger du av mobilen när du sover?
Nej, jag har väckarklockan på mobilen. Sååå det vore ganska dumt att ha den avstängd.

02. Vem såg dig senast naken?
Eh. Jag.

03. Hur såg du ut på högstadiet?
Nästan exakt likadan som jag ser ut nu. Fast mindre.

04. Hur kommer du se ut om tjugo år?
Som ett russin. Lika skrynklig.

05. Hur var du på dagis?
Antagligen rätt blyg. Och jag kommer ihåg att när de andra barnen åt ostmacka, nyponsoppa och mjölk så åt jag hårdmacka med smör på och ett glas vatten. Jag gillade inte mat. När mamma lagade mat så brukade jag fråga "ska vi äta det där?" med jätteledsen röst, haha.

06. Hur är du att ha som arbetskamrat?
Jag har inget arbete. Så jag vet faktiskt inte.

07. Har du celluliter?
Nej.

08. Biter du på naglarna?
Gjorde det förut men inte längre!

09. Har du något handikapp?
Räknas förstorat njurbäcken?

10. Är du rädd för att få hängbröst?
GUUUD JA, DET ÄR DET ENDA JAG TÄNKER PÅ, HELA TIDEN, 24/7.

11. Tror du att gud är en man eller en kvinna?
Gud är hermafrodit, duh. Nej, men jag tror faktiskt inte på gud, hehe.

12. Svär du?
Ja fan!

13. Är du trevlig mot Jehovas Vittnen?
Vad jag vet så har jag aldrig träffat ett Jehovas Vittne.

14. Hur homo är du på en skala 1 - 10?
Bra fråga faktiskt. Jag har aldrig varit kär i en tjej, gahaha. Gör det mig till 1 då eller? Inte vet jag. 1 säger jag.

15. Tror du på utomjordningar?
Kanske inte aliens med gröna tår och antenner, men däremot tror jag att det finns liv på andra planeter. Det MÅSTE finnas det, allt annat vore konstigt.

16. Om du var tvungen att välja en maträtt som du måste äta varje dag livet ut, vad väljer du?
Pasta med dolmiosås, hehe.

17. Vilken mat är den största missen att bjuda dig på?
Lever.

18. Har du blivit arresterad?
Nej.

19. Ljuger du?
Ja. Ibland måste man ljuga, annars blir allt skitjobbigt.

20. Har du kysst en polis?
Nej, det vore ganska läskigt om jag hade gjort det eftersom att jag är 15 år och de flesta poliserna är väl typ... 30-40.

21. Är du rädd för Securitasvakter?
Ja, de skrämmer livet ur mig varje gång jag är ute.

22. Har du någonting att dölja?
Jaaa, hihihi.

23. Vad har du på din nyckelknippa?
En nyckel till lägenheten, en cykelnyckel, en skåpnyckel och en bricka som tar mig in i alla datorsalar på media.

24. Är du / har du varit gift?
Ja. Råkade bli lite för full i Vegas en gång och gifte mig med Göran Persson. Grymt pinsamt morgonen efter.

25. Skulle du gå upp klockan tre på natten för att hämta pojkvännen från krogen?
Antagligen.

26. Kan du laga cyklar?
Vad är det för en fråga? Klart jag kan. Jag har aldrig gjort det, men om jag försökte skulle det säkert gå skitbra. Eller inte.

27. Kan du fixa med bilar?

Oh ja, jag är quite the bilmekaniker.

28. Brukar du köra om?
Med cykel, ja. Med trehjuling, ja. Med bil, nej. Jag får inte köra än.

29. Kan du baka bröd?
Jag har bakat scones på hemkunskapen X antal gånger, så ja, klart jag kan.

30. Vet du hur man frostar av en frys?
Man tar väl hårfönen och blåser på isen tills den smälter och vattnet rinner ut på golvet?

30. När sa du senast att du älskade någon?
Oh no, jag vet inte. Sorgligt.

31. Vilken tvserie skulle du helst leva i?
The Big Bang Theory. Jag skulle göra vad som helst för att få träffa Sheldon Cooper i verkligheten.


Kommentarer
Postat av: Lo

Haha, jag ser det framför mig, en liten emelie med blanka ögon och en klump i en väldigt torr hals - ska vi äta det där..?

2010-09-18 @ 21:46:08
URL: http://louisewi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0