jag är hungrig, snart blir det mat

Hur bor du: I en lägenhet.
Kan du laga mat: Halvfabrikat, oh yes.
Vad jobbar du med/pluggar du: Media.
Vad har du på dig just nu: Tröja, jeanstights.
Har du någon fobi: HÖJDER. Fast ibland går det bra, men oftast är höga höjder bara obehagliga.
Var fick du dina senaste pengar ifrån: Mamma och pappa, hihihihi.
Vad hade du sönder senast: Hm. Kommer inte ihåg.
Vem snackade du med senast: Pappa.
Varm favoritdricka: Nästan allt som är varmt och drickbart är äckligt, men varm choklad är ju ändå helt okej.
Alkoholhaltig favoritdricka: Vin... eller cider.
Vad ska man göra för att få dig irriterad: Tugga med öppen mun.
Längtar du till din nästa födelsedag: SOM FAN. Om mindre än en månad, yey.
Har rakat dina ben någon gång: Ja.
Är du sugen på något nu: Choklad, chips, cola...
Hur många koppar kaffe dricker du en vanlig dag: 0. Kaffe smakar bajs.
Attraheras du av män med skägg: Hahahaha, nej.
Brukar du baka: Nästan aldrig. Har aldrig gillat att baka så mycket, men ibland gör jag chokladbollssmet om jag blir extremsugen.
Röstade du i det senaste valet: Nej. För jag är en liten skit.
Är du nöjd med ditt liv som det är nu: Nja. Helt okej.
Vad tycker du är äckligt: När folk spyr. Eller när jag spyr. Det är det vidrigaste som finns.
Vilken svordom använder du mest? Fan. Säger det alldeles för mycket ibland.
Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden? Ta bilden!
Vad åt du till middag senast? Korv och makaroner.
Kan du vissla? Ja.
När flög du senast? I somras.
Har du gråtit offentligt? Ja. Jag hatar det.
Vad har du med dig in på bion? Picknikduk, picknikkorg och 3D-brillor.
Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera? Jag kan sova 4 timmar och ändå fungera. kanske lite segare, men det fungerar.
Skulle du någonsin hoppa fallskärm? Jag är skiträdd för höjder, men jag måste säga att det skulle vara sjukt coolt. Jag tror att när jag väl kommit ur planet skulle jag ha skitkul, haha.
Äger du en digitalkamera? Ja, en digital systemkamera.
Vilka kändisar har du blivit jämförd med? Mischa Barton, hahahahahahaha.
Är du mörkrädd? Nja.
Tre saker du alltid har med dig? Mitt läppstift och min gucciväska (med chihuahuan i såklart).

Kommentarer
Postat av: Lo

varje gång jag läser chihuahua så tänker jag chi-hua-huan.

2010-09-29 @ 23:32:29
URL: http://louisewi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0