vilken mobil vill jag ha?

Jag vet inte. Jag ska önska mig en mobil när jag fyller år (OM EN MÅNAD, JUST DET!) men jag vet inte vilken! Mamma har sagt att hon inte tänker köpa en iphone till mig. Nähäpp. Då är det bara att leta något annat.

Android? Det är tydligen bra. Låter som en slags utomjording, men visst. Men då är frågan: vilken androidmobil ska jag skaffa?

Den? HTC Wildfire? Ja? Nej? JAG HAR INGEN ANING.

Eller en HTC Desire? Som, om ni frågar mig, ser nästan exakt likadan ut som den andra. Och jag har ingen aning om vad skillnaderna är.


'


Eller en Samsung 19000 Galaxy S? Jag har en samsung nu... och den där ser nästan likadan ut, fast svart. Men jag antar att den här är 100x bättre.





Åh, jag vet inte. Jag vet verkligen inte. Någon kunnig därute som kan hjälpa mig? Och med hjälpa menar jag säga åt mig vad jag ska göra, höhö.

Kommentarer
Postat av: Sofia

tyvärr x) men om jag skulle välja så skulle jag ta desire. Inte för att Rickard har en sån.... men ändå (a)

2010-09-14 @ 08:51:05
URL: http://nossleumas.blogg.se/
Postat av: andrea

Jag har en HTC och förutom att dom är grymt smygga så funkar dom bra också ;)

2010-09-14 @ 13:29:49
Postat av: Ewerth Mollberg-Blitz

Jag har en NMT450 Hotline. Grym lur som ligger stabilt i handen. Med sina 3,5 kilogram funkar den utmärkt som hantel oxå :) Glöm den där moderna skiten och köp dig en riktig tegelsten på Blocket istället!!

Postat av: Conradeira

I LOVE THIS VERY PAGE PLEASE KEEP UP THE GOOD AND WONDERFUL JOB.

2011-02-17 @ 09:49:45
URL: http://conradeira.blogfuture.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0