ännu ett i-landsproblem

Jag har klipptid på tisdag. Frågan är bara vad jag ska göra?! Tänkte först klippa det kort, men sen förstörde mamma allt genom att säga att det inte var någon bra idé. Så nu har jag en klipptid men inga idéer. IGEN. Och förra gången gick det inte bra alls. Min lugg blev cp.

När vi kommer hem från USA så ska jag nog tona håret. Vill ha mörkare. Kanske lite rött, har alltid älskat rött hår. Ursnyggt. Vill haaaaaaaa.

SÅ. Jätteytligt inlägg. Men sånt behövs också ibland.

Mitt reportage går det åt helvete med. Kommer inte på något att skriva. IG-barn. Fick en rest på senaste matteprovet också, för första gången på två år. På "exponentiella funktioner". Haha. Bajsnödig grej att kunna alltså.

När man tar kort på sig själv i lösmustasch ute bland folk så tittar ganska många på en. Jag gjorde det i onsdags. Vi spelade in film hela dagen i skolan och använde en lösmustasch. Efteråt så la jag den i fickan och på vägen hem upptäckte jag att den låg kvar. Så jag tog ett kort. Why not liksom.

Kommentarer
Postat av: Tarob

BORAT lookalike!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0